pátek 17. srpna 2012

oblíbená non-fikce - 30 day book challenge

Robert Fulghum - Všechno, co opravdu potřebuji znát, jsem se naučil v mateřské školce

kosmas.cz 
Fejeton je mým oblíbeným publicistickým útvarem a Robert Fulghum je jedním z mých nejmilovanějších autorů pro chmurné nálady, protože mě z nich dovede spolehlivě vytáhnout.
A tato milá útlá knížka je sbírka jeho fejetonů. Jsou to příběhy ze života se spoustou vtipu, překvapení, radosti ze života a vše podané tak krásně! A moudře! A dokonce často bez zbytečné pompéznosti. Mým oblíbeným fejetonem je zamyšlení nad tím, jak dokonalé jsou voskovky a co všechno se s nimi dá dělat. A dále jsem konečně zjistila, jak se hraje hra na Obry, trpaslíky a skřítky. Jen ty mořské víly tam žádné nebyly. Ale to už je jen pár poznámek pro knihy znalé.
A pro ty, co se ještě s těmito krásnými fejetony neseznámili, mám jedno doporučení - zkuste to! Stojí to za to. A nečtěte to najednou. Já si knížku někdy namátkou otvírám před spaním, aby se mi lépe spalo. A usínám pak s úsměvem na rtech.

Žádné komentáře:

Okomentovat