středa 15. srpna 2012

oblíbená kniha, kterou jsem četla ve škole - 30 day book challenge

Erich Kästner - Luisa a Lotka

kosmas.cz
Ve škole pod lavicí jsem přečetla spousty knížek. Ale počítala jsem jen ty, které jsme četli ve škole povinně všichni najednou. A těch mnoho nebylo. A tu nejlepší z nich už jsem dokonce měla přečtenou předtím, než jsme ji četli ve škole. To byly Děti z Bullerbynu. A pak jsme četli něco od Erich Kästnera. A v druhé části knížky byla Luisa a Lotka. A já četla souběžně oba dva příběhy. Ten, co jsme četli společně jsem si vždycky načetla dopředu a skákala jsem do druhé části na Luisu a Lotku. Byla to veliká sranda a ta Luisa a Lotka byla lepší. Ale byla jsem tehdy také za vyvrhele, co nedává pozor, protože když jsem byla vyvolaná, tak jsem věčně nevěděla, kde jsme. Ale to už je úděl dětí, co umí číst předtím, než šly do školy.
Jinak je tato knížka moc milé vyprávění o dvojčatech, co se náhodu potkají na letním táboře a rozhodnou se vyměnit. Každé putuje k druhému z jejich rodičů.

Žádné komentáře:

Okomentovat