středa 25. července 2012

kniha, kterou jsem přečetla jako první - 30 day book challenge

Eliška a táta Král - Hana Doskočilová

arara.cz
Šla jsem o rok později do školy, a tak jsem uměla číst už před nástupem do první třídy. Eliška byla první knížka, kterou jsem si přečetla úplně sama. V první třídě jsem pak už nadšeně četla trochu rozsáhlejší Pipi a Děti z Bullerbynu.
Eliška patří mezi knížky, co jsou prezentovány jako první čtení. Má tedy písmenka jako kobyly, spoustu obrázků a je to zkrátka moc pěkně vyvedená knížka. Je o malé holčičce, co žije s tátou, někdy má problémy s ušima, někdy se o ni starají až příliš starostlivé tety a ještě hledá tátovi nějakou maminku. A to je asi celé. Co byste od nějakých 60ti stránek chtěli?
Ale já tu knížku měla ráda. Zvlášť, když jsem ji sama četla!

A nevědomky jsem díky ní převezla paní učitelku u zápisu. Dávali mi tehdy obrázky, ať zkusím poznat, co je na nich za obrázky a já si tam fikaně přečetla názvy... Paní učitelka se mě ptala, jak jsem to všechno poznala, tak jsem jí řekla, jako kdyby byla úplně mimo, že jsem si to přeci přečetla, když je to tam napsané. A to všechno díky tomu, jak jsem se na Elišce naučila číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat